NEW YORK;)

pastedGraphic.pdf

NEW YORK

 

 

pastedGraphic_1.pdf

fan vad jag längtar......

JA, vi ska till New York i vår, har bokat biljetter ;) en negativ sak med det är att jag inte kan shoppa så mycket här i Sverige, för mamma tycker att jag ska shoppa i New York ;O

Haha, jag har redan börjat packa...XD

BRA MED MÅNDAGAR;)

typ för första gången i mitt liv tycker jag om måndagar....har börjat gilla musikalen, eller det har jag alltid gjort men jag har inte tagit det så seriöst....eller..det gör jag nog inte fortfarande XD.... men man slipper lektion, och istället för att sluta med en tråkig ”lektion” så slutar man i stället med musikal....

 

efter skolan gick jag, emelie, vilma och maria till ett bageri, typ efter 5 minuter ringde anna och maida, dom undrade var vi var,,,,efter att dom hade kommit så gick vi typ på direkten, vi gick till en kiosk...( EN SURGUBBE SOM ÄGER DEN)  emelie och anna köpte lakris klubbor, efter det gick typ alla hem....;( fast jag var ändå trött så det var nog ändå ingen idé att göra något.... nu ska jag kolla lite på tv, och ta en varm kopp te, något som motsvarar det kalla vädret....så pözz<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0