så kul;)

juste, jag glömmde berätta om igår, jag var med några kompisar, men sen gick typ alla hem, då var det bara jag, felicia och elvira kvar, vi gick till skolan och hade  "piknick" på ett speciellt ställe,...haha, sen gick vi till fältan och provsmakade lite på sabis, vå provade en skit äcklig skinka....euuhhh, den var så äcklig...smaken bara satt kvar, så vi tänkte att vi skulle köpa godis för att få bort smaken, men ingen hade pengar..så vi tänkte att vi kunde panta burkar;) vi hittade typ 3 men den ena fungerade inte, så vi slängde den, sen så tog vi dom andra två, vi tog kvittot, men det stod bara att vi hade pantat en burk och bara känat 50 öre, då sa vi till en som jobbade där, den andra burken som inte kom med på kvittot kostade igentligen 50 öre den också, men hon skrev på kvittot 1,50 kr. så vi tjänade alltså 1,50kr, fast vi bara skulle haft 1 lite krona....sen köpte vi varsin godis, egentligen räckte inte pengarna men vi fick godisarna ändå ;)....ett trevligt slut på en lång vecka ;)
pözz<3 

Kommentarer
Postat av: elvis

haha det var så kul, nu är det frågestund på min/filippas blogg^^

2010-02-21 @ 13:45:36
URL: http://trogisarna.blogg.se/
Postat av: jodie

ett minne XD

2010-02-23 @ 18:41:24
Postat av: mona

din blogg är jätte bra

2010-02-27 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0